
Kontakt: +48 730 081 407
- Zaloguj
- O nas
- Polityka prywatności
- Kontakt
- polski (PLN)
W celu skorzystania z postępowania reklamacyjnego prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
W celu ustalenia najkorzystniejszego dla klient trybu postępowania reklamacyjnego (Kliknij w obrazek).
Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni.
w przypadku uznania reklamacji towar wadliwy zostanie nieodpłatnie naprawiony lub wymieniony na nowy
jeśli z przyczyn niezależnych towar wadliwy nie można naprawić lub wymienić klient ma prawo żądać obniżenie ceny lub zwrotu gotówki.
Zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz.1225), Klient, który dokonał zakupu towaru za pośrednictwem naszego sklepu internetowego albo w serwisie allegro.pl uprawniony jest do odstąpienia od umowy kupna zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 10 dni od daty otrzymania towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie przed jego upływem oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres:
DAMPOD SHOP s.r.o
ul Korfantego 6/7
43-400 Cieszyn
W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
Klient ponosi koszty odesłania towaru a sklep zwraca cenę i koszty wysłania towaru do Klienta.
Zwrot Towaru i kosztów powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od odstąpienia od umowy. Zwracany towar nie powinien nosić śladów użytkowania (dopuszcza się zwyczajowe wypróbowanie jak przy zakupie w sklepie stacjonarnym.) i być kompletny.
Jeśli w odesłanym towarze stwierdzimy uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym używaniem, wadliwym opakowaniem lub niekompletność towaru zastrzegamy sobie możliwość żądania odpowiedniego obniżenia ceny towaru, podlegającej zwrotowi na rzecz Klienta. Uprzejmie prosimy o zwrot towaru – o ile to możliwe – w oryginalnym opakowaniu oraz dołączenie dowodu zakupu.
Towar powinien być zwrócony wraz z wszelkimi dodatkami otrzymanymi w przesyłce (np. kable / płyty CD / opakowania i inne w zależności od rodzaju towaru, dokumenty).
Prosimy też o podawanie powodu odstąpienia od umowy (w formularzu), dzięki czemu będziemy mogli lepiej dopasować oferowany towar do Państwa potrzeb.
DAMPOD SHOP s.r.o.
Damian Podżorski
ul Korfantego 6/7
43-400 Cieszyn
Do przesyłki dołączyć oświadczenie o rezygnacji z zakupu oraz nr konta wraz z danymi do przelewu, oraz koniecznie danymi na które dokonano zakupu.
JEDNOCZEŚNIE INFORMUJEMY, ŻE NIE MAMY MOŻLIWOŚCI PRZYJĘCIA ŻADNYCH PRZESYŁEK ODSYŁANYCH DO NAS ZA POBRANIEM